Klager

Vi gør vores bedste for at sikre, at alle vores produkter lever op til vores kunders forventninger. Men nogle gange går tingene ikke som planlagt, og vi bestræber os på at løse disse situationer så hurtigt som muligt. Alle vores produkter har en garanti på mindst 1 år.

Sådan indgiver du en klage:

1. Udfyld kontaktformularen på siden 'Kontakt os'.

Udfyld alle de krævede felter i formularen, og beskriv fejlen med dit produkt så nøjagtigt som muligt. Vi anbefaler kraftigt, at du vedhæfter fotos eller en video af fejlen, hvis det er muligt, da det kan fremskynde behandlingen af din sag. Når vi har modtaget din klage, vil vi bestræbe os på at behandle den så hurtigt som muligt.

2. Vi giver dig besked om vores beslutning

Når behandlingen er afsluttet, kontakter vi dig pr. e-mail. Hvis din reklamation accepteres, har Hobbybox.dk ret til at reparere produktet, erstatte det med et nyt eller aftale en eventuel prisreduktion. Hvis ingen af disse muligheder er mulige, refunderer vi prisen for den beskadigede vare til dig.

Bemærk venligst, at vores garanti kun dækker defekter i produktets materiale eller udførelse, og ikke defekter forårsaget af normal slitage. Kravet skal fremsættes umiddelbart efter, at fejlen er opstået.

Skader under forsendelse

Hvis dit produkt bliver beskadiget under transporten, skal du følge disse trin:

1. Hvis du opdager skader på pakken, skal du straks kontakte transportfirmaet. Kontakt derefter vores kundeserviceteam.

2. Hvis skaden først blev opdaget, da du åbnede pakken, skal du tage et billede af skaden og pakken. Kontakt vores kundeservice, og vedhæft billederne til beskeden. Smid ikke emballagematerialet væk.

payments-logo
© 2023 Hobbybox.dk